Podnikový informační systém pro středně velké firmy v rozsahu 2-20 (až 30) uživatelů, který integruje všechny firemní činnosti a procesy do jednoho efektivního celku. Široká nabídka modulů nabízí uživatelům možnost si vybrat dle vlastních potřeb komplexní řešení pro jakýkoliv podnikatelský obor, neziskovou a příspěvkovou sféru v legislativní lokalizaci pro ČR či Slovensko.
Premier systém umožňuje komplexně plánovat, řídit a evidovat všechny činnosti firmy v oblastech ekonomiky, obchodu, skladu, personalistiky, služeb, řízení výroby, zakázek a péče o zákazníky .
Kromě základních modulů jsou v podnikovém informačním systému k dispozici nástavbové moduly pro další branžová řešení – e-shop, servis, doprava, marketing, CRM, zemědělství, cestovní kanceláře ad.
Nad celým systémem jsou dostupné nadstandardní funkce pro elektronické ukládání dokumentů (DMS), elektronický oběh a schvalování dokumentů (WORK-FLOW), plánování úkolů a jejich delegování ad. užitečné funkce, přesahující rámec standardního systému.
Vysoká provázanost jednotlivých modulů, intuitivní a jednotné ovládání, kompatibilita s MS OFFICE, možnost vnitřní komunikace a předávání zpráv, hromadné rozesílání dokladů, rychlý proces implementace, převod dat ze stávajícího programu ad. výhody a funkce jsou zárukou dlouhodobého provozu našeho programu ve Vaší firmě.