Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

Patnáct let evoluce
ERP systému PREMIER

Již od roku 1998 využívají tuzemské firmy a drobní podnikatelé výhod ekonomického informačního software PREMIER. Ten vyvíjí česká společnost PREMIER system a.s. . Ze skromných začátků se PREMIER system během patnáctileté existence zařadil mezi pětici těch vůbec nejoblíbenějších u nás. V současné době společnost registruje 3 750 zákazníků a více než 15 000 prodaných licencí a oblibu si získává také v sousedním Slovensku. I navzdory stále obtížnější akvizici nových zákazníků v důsledku nasycení trhu a doznívající celosvětové ekonomické krizi počty klientů PREMIER system pravidelně narůstají. Například za první dva kvartály roku 2013 jich přibylo 150. Co za úspěchy ERP systému PREMIER stojí?



CÍLEVĚDOMÁ EVOLUCE

Vývojáři v PREMIER system se vyhýbají nesystematickým krokům, experimentům a sázkám na slepé vývojové větve. Zákazníkům se tak s každou aktualizací a novou verzí dostane do rukou patřičně odladěný produkt. Neznamená to ovšem, vlažné začleňování nových technologií. PREMIER systém například podporuje pokročilé prvky vzdáleného přístupu nebo pohodlné používání na moderních dotykových zařízeních jako jsou smartphony a tablety nebo snadné propojení systému s e-shopem zákazníka. Každá nová verze přichází také se změnami vylepšujícími ergonomii práce, přehlednost a logické propojení jednotlivých částí systému. „Naši noví klienti oceňují, jak rychle se jejich zaměstnanci dokáží se systémem PREMIER seznámit. Rozhodně to není náhoda. Při vývoji interface si dáváme velmi záležet na tom, aby patřičné funkce byly přesně tam, kde je člověk očekává a ty nejdůležitější byly vždy dostupné po jednom nebo dvou kliknutích myší,“ přibližuje filozofii vývoje Boleslav Buzek, zakladatel a jednatel PREMIER system, a.s.



KAŽDODENNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

Většina změn a nových funkcí systému PREMIER od drobných po ty zásadní vzniká na základě zkušeností klientů. „Ačkoliv se specializujeme na vývoj software, nežijeme uzavřeni ve světě jedniček a nul. Naši zaměstnanci na všech postech aktivně komunikují s klientem a znají jeho potřeby vyplývající z každodenní práce se systémem. Tento přístup se nám vyplácí. Většina oceňovaných funkcí a vlastností systému PREMIER vznikla právě na základě uživatelské odezvy,“ říká Boleslav Buzek. Programátoři a konzultanti společnosti mají rovněž dobré znalosti odvětví, ve kterých klienti působí. To se projevuje nejvíce v komunikaci se zástupci účetních firem. Pokud přímo programátor mluví „stejnou řečí“ jako zaměstnanci firmy, zná jejich každodenní agendu a orientuje se v problematice, značně se zrychlí proces zavádění změn v systému a technická podpora.



UNIVERZÁLNOST

Mezi klienty PREMIER system lze nalézt jak drobné živnostníky, tak velké firmy s celorepublikovou působností. Rovněž oborová paleta klientů je pestrá. Nalezneme zde účetní firmy, společnosti působící ve stavebnictví, energetice, dopravě, zemědělství nebo těžkém průmyslu. Přispívá k tomu unikátní modulárnost systému PREMIER a specializovaná branžová řešení.

Účetnictví, Ekonomika, Homebanking,
Partneři, Fakturace, CRM,
Work-flow,
Zakázky, Servis, Projekty,
Evidence majetku, Doprava,
Daňová evidence,
Zemědělství, Zvířata,
Výroba, Řízení a plánování,
Sklad, Nákup, Prodej, E-shop, EDI,
Mzdy, Personalistika, Zdroje,
a další.


PREMIER systém si klade za cíl nabídnout adekvátní řešení pro ekonomický informační software jakékoliv firmě. I zde se projevují výhody aktivní spolupráce s klientem a evoluce systému. „Mnoho modulů či unikátních služeb vzniká nejprve na míru pro klienta, který má speciální přání či působí ve specifické oblasti podnikání. Následně je dokážeme implementovat přímo do systému a jsou dostupné i pro ostatní zájemce z řad zákazníků,“ doplňuje Boleslav Buzek.



NOVINKY PRO ROK 2014

Jako již tradičně vrcholí v těchto dnech přípravy nové verze systému PREMIER pro rok 2014. Na jaké funkce a novinky se mohou zákazníci ve verzi X5 těšit?

Navigační řádek s inteligentním vyhledáváním pro podstatné zrychlení práce
„Nalepovací“ poznámky pro přehledné úkolování s termínovou výstrahou
Propojení s IP telefony
Modernizace přehledů controllingu, pohledávek a závazků
Rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění
Nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení
Dalších více než 100 novinek a vylepšení


 

PREMIER system X5   

Videoupoutávka na novou verzi X5


Video v plné kvalitě, délka: 6 min. 10sec. , velikost: 290 Mbyte







 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Pobočka společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. 251 614 747
Zdeňka Štěpánka 1774/25 E-mail: info@premier.cz
708 00 Ostrava – Poruba    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2015 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2019 - PREMIER system, a.s.