Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

WORKFLOW
Premier system nabízí moderní řešení
pro "Elektronický oběh a schvalování dokumentů".

Jeho hlavním cílem maximálně snížit "papírový" oběh dokladů, zefektivnění a zrychlení práce, větší celkovou přehlednost a kompaktnost firemních procesů v oblasti schvalování dokladů.



PREMIER Workflow umožňuje v rámci informačního systému všechny schvalovací procesy ve společnosti definovat a podpořit tak, aby probíhaly pouze elektronicky. Hlavním cílem modulu Wokflow je maximálně snížit papírový oběh dokladů, zefektivnit a zrychlit práci uživatelů, zajistit větší přehlednost a kompaktnost firemních procesů v oblasti schvalování dokladů.


Tento modul najde široké variabilní využití ve všech typech firem napříč různými obory vzhledem k možnosti tvorby jakýchkoliv - vícestupňových i paralelních - struktur schvalovacích hierarchií.



Příklady schvalování firemních dokladů/Procesů
Nákupy - Přijatých faktur - schvalování přijatých faktur již pro úhradu
Nákupy - Žádanky – jedná se o schvalování potřeb zaměstnanců (kancelářské potřeby, ochranné pomůcky)
Nákupy - Vystavených objednávek – jedná se o nákupy zboží, či materiálu na zakázky , interní potřeby
Prodej- nabídky vůči odběratelům (kupní smlouvy), vydané faktury, přijaté objednávky, nabídky
Interní firemní procesy
Dovolené zaměstnanců – možnost schválit interní procesy dovolených s ohledem na zastupitelnost
Nepřítomnost zaměstnanců - služební cesty ke klientům, výjezdy zaměstnanců, pochůzky
Interní procesy – zápisy ze schůzí a jednání, interní úkoly zaměstnanců
Pošta – kromě příchozí pošty, lze již na této úrovni lze schvalovat přijaté faktury před účetním režimem


Nasazení modulu Workflow zabezpečí kontrolu nad celým schvalovacím procesem včetně příslušných termínů. Vedoucí pracovníci tak mají jistotu, že u stanovených procesů nebyl vynechán žádný definovaný krok, je zajištěn lepší přehled a kontrola nad oběhem dokumentů. Díky automatizaci se zároveň oběh dokladů urychlí a práce zaměstnanců se výrazně zjednoduší a zefektivnění.

Workflow samozřejmě počítá s důležitým faktorem, kterým je nepřítomnost osob podílejících se na schvalovacích procesech. V případě dovolených či neplánované nepřítomnosti (nemoc apod.) je k dispozici možnost delegování pravomocí.




MOŽNOSTI A FUNKCE WORK-FLOW

Variabilní uplatnění - schvalování v rámci všech modulů systému
Možnost tvorby jakýchkoliv struktur schvalovacích hierarchií, paralelní schvalování
Možnost zapojení osob nepracujících se systémem PREMIER
Delegování pravomocí včetně přístupových práv při nepřítomnosti
Automatické přidělení hierarchie schvalování při dokončení dokladu
Notifikační a informační zprávy zasílané vnitřní zprávou nebo e-mailem o stavu dokladu
Propojení s DMS servery, automatický náhled na sken přímo z konkrétního dokladu
Souhrnné přehledy dokladů v procesu schvalování




PŘÍNOSY


„Bezpapírová“ společnost - elektronické zdokumentování oběhu všech relevantních dokladů a úkolů v organizaci
Automatizace a zrychlení procesu oběhu dokumentů
Kontrola nad oběhem dokumentů – snížení rizik, upozornění při nečinnosti
Jednoduchost a přehlednost schvalovacího procesu
Rychlá informovanost, okamžitý přehled o stavu zpracování
Zastupitelnost - možnost delegování pravomocí

























Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.




 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Pobočka společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. 251 614 747
Zdeňka Štěpánka 1774/25 E-mail: info@premier.cz
708 00 Ostrava – Poruba    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2015 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2019 - PREMIER system, a.s.