Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

ZAKÁZKY, PROJEKT, STAVEBNICTVÍ

Premier system nabízí komplexní řešení pro řízení zakázek a projektů libovolné povahy a je klíčovým nástrojem především pro obor stavebnictví, montáží, projekcí ad. oborů, kde hlavní roli hraje kalkulace a řízení zakázek. Modul zakázky umožňuje firmám nejen standardní ekonomické - nákladové a výnosové sledování zakázek-projektů, ale nabízí také marketingové (CRM) a managerské řízení zakázek, které jim umožňuje operativně plánovat jednotlivé úkony, kapacity a měnit je pohotově s ohledem na vytížení, zaznamenávat jejich realizaci, plnění a provádět vyhodnocení ve všech modulech informačního systému, kde zakázka vstupuje.

Modul zachytává komplexní proces od vystavení nabídky pro objednávku či realizaci zakázky. Celou logistiku doprovází rozšířené možnost marketingového sledování zakázky ve spojení s CRM a možností provázání na externí dokumenty. Samozřejmostí je napojení evidence výkonů a mzdovou problematiku s automatickým rozpouštěním dle zakázek-středisek. Neméně důležitou roli hraje propracovaný systém elektronického oběhu a schvalování dokumentů.

Svou cenovou dostupností je kompletní systém včetně zakázek přístupný i menším firmám.


Účetnictví – Banka – Majetek – Mzdy a personalistika – Zakázky, Střediska – Procesy zakázek
– Skladové hospodářství- CRM – WORK-flow

Controlling – Finanční analýza – Homebanking – Cizí měny – Rozpouštění režií


Výhody
Strukturální sledování zakázek , včetně stromového členění (nadřazené zakázky)
Interaktivní sledování veškerých pohybů a dokladů z jednoho místa – karty zakázky
Vytváření finančního a materiálového plánu, vyhodnocení a sledování plnění
Centrální elektronický archív – provázání karty zakázky na externí dokumenty – smlouvy, projekty rozpočty
Plánování úkolů (na osoby, střediska) , sledování jejich plnění a vývoj zakázky
Harmonogram – tvorba časového harmonogramu zakázky
Work-flow – elektronické schvalování přijatých faktur, hierarchicky, delegování
Směřování výkonů na zakázky , import do mzdového modulu s převodem do účetnictví
Filtrace na zakázky ve všech přehledech, s kategorizací zakázek dle více než 20 parametrů
Zpracování mezd na zakázky až na jednotlivé hodiny
Uživatelsky definovaný finanční výkaz a plán na zakázky
Fakturace na základě zakázky
Pozastávky – automaticky systém pro tvorbu více datumů splatnosti
Pravidla pro kontrolu vyplnění zakázek na nákladové účty
Rozpouštění nepřímých nákladů dle více kritérií s možností volby vlastního algoritmu.
Sledování rozpracovanosti zakázky
E–agent – automatické upozorňování na naplánované úkoly a zasílání důležitých výkazů na definované emailové adresy.
 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Centrála společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 596 322 901
Starobělská 1063/13 E-mail: info@premier.cz
700 30 Ostrava-Zábřeh    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2008 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2017 - PREMIER system, a.s.