Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   


Komplexní
docházkový systém
bude brzy součástí ERP systému PREMIER


Novinka nabídne stejné možnosti,
jako specializované docházkové
systémy a bude rovněž podporovat
dotykové terminály.






Vývojáři ryze českého podnikového a ekonomického informačního systému PREMIER připravují novinku v podobě robustního systému pro evidenci docházky zaměstnanců. Řešení, které bude plně integrováno v ERP systému PREMIER a provázáno se všemi jeho moduly, se může pyšnit stejnou komplexností a možnostmi, jaké nabízejí výrobci specializovaných docházkových systémů.

Hlavní výhodou docházkového řešení, které je přímou součástí podnikového informačního systému, je jeho přímá provázanost se všemi součástmi a databázemi ERP, zejména s modulu pro mzdy a personalistiku. Zákazníci tak nemusí vlastnit dvě různé softwarové platformy, a řešit jejich vzájemnou kompatibilitu a převody dat mezi oběma systémy. Tím se eliminují náklady za licence, rovněž odpadne riziko výskytu chyby při převodu dat.

Personalisté a mzdové oddělení mají rovněž k dispozici data o docházce zaměstnanců aktualizovaná v „reálném čase“. Dílčí vyhodnocení se proto mohou uskutečnit i v průběhu aktuálníního měsíce.




PŘEHLEDNOST A PROPOJENÍ S TERMINÁLY

Samozřejmostí je dvojúrovňové řízení přístupu pro zaměstance a pověřené řídící pracovníky a personalisty, přehledné grafické zpracování, snadná konfigurace a možnosti přizpůsobení pro evidenci přesčasů a podobně. Zajímavostí je například možnost přidání poznámky ke každému přerušení pracovní doby. Tuto poznámku mají následně k dispozici všichni pověření uživatelé systému PREMIER, typicky perosnalisté, přímí nadřízení a mzdoví učetní. Vývojáři rovněž mysleli na pohodlnou evidenci docházky v odvětvích, jako služby či průmysl a výroba skrze moderní dotykové terminály, čipové a magnetické karty.

„Docházkový systém, který nyní dokončujeme, je plnohodnotným nástrojem, jenž si svými možnostmi ničím nezadá se specializovanými programy. Hlavně spojení evidence docházky s modulem pro mzdy poskytne uživatelům ideální řešení pro celkové řízení zdrojů. Stejně, jako u ostatních součástí systému PREMIER, jsme při vývoji novinky čerpali hlavně z poznatků a přání našich klientů. Pokud je mi známo, v současné době integrovaný docházkový systém ve stejném rozsahu mnoho českých výrobců ERP systémů nenabízí,“ doplňuje Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system, a.s.















TERMÍN DOSTUPNOST PRO KONCOVÉ UŽIVATELE

Systém pro evidenci docházek vyvíjený pobočkou PREMIER system na Slovensku nyní prochází závěrečnými testy v provozních podmínkách a pro všechny zájemce z řad stávajících i nových uživatelů PREMIER system by měl být k dispozici ve třetím čtvrtletí letošního roku.




Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.




 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Centrála společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 596 322 901
Starobělská 1063/13 E-mail: info@premier.cz
700 30 Ostrava-Zábřeh    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2008 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2017 - PREMIER system, a.s.