Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

Technické provozní parametry

FUNKCE
 
VÝHODY
 
TECHNICKÉ INFORMACE
 
OBECNÝ POPIS
 
CENÍK
 

Doporučené nastavení:

Pro připojení z Windows se použije příslušenství - připojení ke vzdálené ploše
Pro pomalejší internetové připojení se doporučuje používat vzhled premiera "PREMIER - terminal" (nabídne se automaticky, trvale lze předvolit v uživatelských předvolbách - pracovní plocha) a rozlišení terminálové obrazovky 1024 x 768, 16 bit
Pro připojení z MAC OS (varianta a) si stáhněte aplikaci Microsoft Remote Desktop Connection Client for Mac zde: »
Pro připojení z MAC OS (varianta b) si stáhněte aplikaci Parallels desktop zde: »
Pro připojení přes Ipad nebo Iphone se doporučuje aplikace iTap RDP s nastaveným rozlišením 1024 x 768, 16 bit u iPad 1 a 2, U iPad s retina displayem pak můžete použít rozlišení jakékoliv. Vhodnou velikost pak zajistíte pomocí lupy přímo v programu Premier ( viz:» )
(Aplikaci si do mobilního zařízení stáhnete pomocí App Store)


Co je to outsourcing?
Outsourcing je služba určená klientům, kteří chtějí mít přístup ke svému informačnímu systému odkudkoliv. Klientům kteří nechtějí investovat do nejmodernějšího hardwaru, nechtějí sledovat vývoj hardwarových technologií a těm kteří nechtějí zaměstnávat špičkové odborníky v oblasti IT.


Jak to funguje?
Klient se přihlásí vzdálenou plochou na server firmy Premier System a.s. kde se mu po přihlášení spustí Premier. Veškerý výpočetní výkon řeší tedy výkonný server a ne PC klienta.


Jak je zajistěna bezpečnost?
Ano jsou dvě roviny zabezpečení, fyzická a aplikační, přičemž obě jsou zajištěny na té nejvyšší technologické úrovni. Fyzická- servery jsou umístěny v profesionálním Datovém centru v centru Ostravy nebo Prahy pod neustálým dohledem dohledového centra. Datové centrum je zabezpečeno 24 hodinovou hlídací službou bez možnosti přístupu nepovolaných osob. Co se týče aplikační roviny, komunikace je zabezpečena protokolem RDP. Veškerou komunikaci se servery a okolním světem řídí profesionální firewall podezřelou komunikaci zakáže, případné povolení takovéto komunikace může povolit školený IT specialista.


Co když v datovém centru vypne elektřina?
Transformátory v datacentrech Master DC jsou zálohovány několika zdroji elektrické energie pro případ výpadku elektrické sítě. Plná záloha je zajištěna přes paralelní nebo sériové zapojení několika UPS jednotek se samostatnými bateriovými moduly. Další záloha energie je realizována dieselovými motorgenerátory. Zaručená doba zálohy bez tankování je vždy minimálně 24 hodin. V případě zapojení více diesel agregátů je použit automatický zátěžový přenosový switch pro synchronizaci jejich provozu.


Jak probíhají zálohy dat?
Naše servery se denně plně zálohují na externí disková pole, tyto data se potom navzájem přenášejí mezi datacentry v Praze a Ostravě, tzn. pokud „vyhoří“ datacentrum v OV plná záloha dat je v Praze.


Na jakém hardwaru služba outsourcing funguje?
Firma Premier system a.s. využívá nejmodernější serverovou technologii firmy HP Blade server. Servery jsou většinou dvou procesorové
s minimální velikostí RAM 8 GB. Firma disponuje s 6-ti takovými servery.
Disková pole jsou provozována na vysoce bezpečném poli RAID 5.



Jak je zajištěna konektivita do internetu?
Jak v Praze tak v Ostravě jsou datová centra připojena do páteřních internetových sítí. Technické zázemí pro vysokokapacitní IP konektivitu zajišťují robustní CISCO technologie, na kterých je vybudována páteřní síť. Výpadky připojen í internetu datového centra jsou za 6 let celkově spočítány na 2 hodiny.

Premier system a.s. garantuje pravidelnou aktualizaci systému, zálohování dat, modernizaci hardware a pravidelnou aktualizaci a modernizaci operačních a zabezpečovacích systémů a údržbu.




Co by Vás mohlo zajímat?

Výhody služby PREMIER Outsourcing
Další funkce a výhody Outsourcingu
Doporučené nastavení
Představujeme naše úspešné klienty
 

 

 

 

 
 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Pobočka společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. 251 614 747
Zdeňka Štěpánka 1774/25 E-mail: info@premier.cz
708 00 Ostrava – Poruba    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2015 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2018 - PREMIER system, a.s.