Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

Docházka

MODULY
CENÍK - BALÍČKY
BRANŽOVÁ ŘEŠENÍ
REFERENCE
OUTSOURCING

Hlavní výhodou docházkového řešení, které je přímou součástí podnikového informačního systému, je jeho přímá provázanost se všemi součástmi a databázemi ERP, zejména s moduly pro mzdy a personalistiku. Zákazníci tak nemusí vlastnit dvě různé softwarové platformy, a řešit jejich vzájemnou kompatibilitu a převody dat mezi oběma systémy. Tím se eliminují náklady za licence, rovněž odpadne riziko výskytu chyby při převodu dat.

Personalisté a mzdové oddělení mají rovněž k dispozici data o docházce zaměstnanců aktualizovaná v „reálném čase“. Dílčí vyhodnocení se proto mohou uskutečnit i v průběhu aktuálníního měsíce.


Možnosti programu

Možnost ručního zadávání docházky nebo import z docházkových terminálů
Přístupy do docházky jsou rozděleny do tří úrovní, které nastavuje supervisor
Pracovník - přístup jen do měsíčního přehledu
Možnost měnit zadané údaje (údaje se zadávají přes docházkový terminál nebo interní terminál v programu PREMIER)
Možnost měnit období
Možnost použití interního terminálu v programu Premier
Nadřízený pracovník - přístup do podřízených pracovníků podle střediska nebo podle skupin a členů. Používá se:
v případě, že je nastaveno v konfiguraci "povinná kontrola přesčasové práce"
v případě, že je nastaveno v konfiguraci "povinné schválení docházky nadřízeným pracovníkem"
Mzdový pracovník – má přístup ke všem pracovníkům. Používá se:
v případě, že je nastaveno v konfiguraci "povinné schválení docházky mzdovým pracovníkem"
v případě, že v nastaveních přerušení je "povinná kontrola mzdovým pracovníkům" (slouží k rychlému vyhledávání pracovníků, u kterých je nutná kontrola dovolené, paragraf, lékař ...)
Neomezený počet přerušení pracovní doby nebo denních nepřítomností
Graficky znázorněné přerušení, které se započítávají do odpracované doby nebo denní nepřítomnosti
Export do mezd
V konfiguraci se nastavují složky mezd pro:
Příplatky za odpracované hodiny v sobotu, neděli a ve svátek
Příplatky za odpolední a noční směny
Příplatky za nadčasovou práci s možností nastavení konfiguračně "povinná kontrola nadřízeným pracovníkem"
Náhrada mzdy za svátek
Konfiguračně je možno nastavit:
Povinné uzavření měsíce nadřízeným pracovníkem
Povinné uzavření měsíce mzdovým pracovníkem
Při editaci docházky je kontrola nesprávně zadaných časů
V měsíčním přehledu se graficky zobrazuje nesprávně naplněné údaje, svátky, víkend ...
Možnost poznámek ke každému přerušení
Možnost hromadných operaci pro zaměstnance, které slouží k zapsání dovolených, pracovních neschopností, které jsou na více dní
Číselník externích zaměstnanců, kteří nejsou v mzdovém systému. Používá se při sledování pracovníků z agentur nebo sledování pravidelných techniků, soukromníků, kteří účtují hodinové sazby ...


Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii (galerie automaticky střídá obrázky)







Co by Vás mohlo zajímat?

Hot-line
On-line podpora
Upgrade
Hromadná školení
Představujeme naše úspešné klienty
 

 

 

 

 
 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Centrála společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 596 322 901
Starobělská 1063/13 E-mail: info@premier.cz
700 30 Ostrava-Zábřeh    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2008 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2017 - PREMIER system, a.s.