Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

Nákup

MODULY
CENÍK - BALÍČKY
BRANŽOVÁ ŘEŠENÍ
REFERENCE
OUTSOURCING

Informační systém Premier představuje flexibilní řešení pro nákup zboží či materiálu v jakékoliv druhu obchodu. Nabízí uživateli všechny druhy nákupních procesů. Automatické objednávání zásob podle stavu na skladech, stavu rezervací a objednávek, či dle nastavení limitů maximálních a minimálních zásob. Vše je plně automatizované s možnostmi rychlých kontrol. Jednoduchost a propracovanost systému vytváří podmínky pro rychlou a spolehlivou práci při nákupu.

pořizování příjemek na základě vystavených objednávek (částečné realizace, rezervace a blokace na objednávkách, možnost i na položkách)
rychlý a detailní přehled o aktuálně objednaných položkách, informace o stavu realizace objednávky
automatizované objednávání podle nedostatků zboží, maximální a minimální limity, výběr nejlepšího dodavatele dle historie ceny a přiřazených dodavatelů
možnost crossreferencí - přiřazení dodavatelů na karty včetně katalogových čísel a smluvních cen
možnost tvorby poptávek a automatická tvorba vystavené objednávky pro nejlepší poptávku
příjem v cizí měně, hromadný přepočet nákupní ceny ke zvolenému kursu
možnost zpětných změn u nákupní ceny, se zpětným propočtem skladové ceny na výdejkách
elektronické schvalování vystavených objednávek a interních žádanek (více work-flow)
rozpouštění doprovodných nákladů do příjemky na jednotlivé položky, dle zvolené poměru (cena, zboží, množství ad), vícesložkové zadání se zpětným sledováním (doprava, clo, balné ad.)
provázanost příjemek na přijaté faktury - sledování účtu pořízení zásob
automatizovaný návrh objednávky dle nedostatků zboží podle minimálního a maximálního množství na skladové kartě
rezervace objednaného zboží, částečná rezervace z celkového množství objednávky
vytvoření vystavené objednávky na základě přijaté objednávky
při příjmu možnost zobrazení vývoje NC u zpracovávané skladové položky, u výdeje možnost zobrazení vývoje prodejních cen u zpracovávané skladové položky
nákupy lze tvořit z konkrétních položek procesů v zakázkách, při zakázkovém oboru


Představujeme naše úspešné klienty
 

 

 

 

 
 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Pobočka společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. 251 614 747
Zdeňka Štěpánka 1774/25 E-mail: info@premier.cz
708 00 Ostrava – Poruba    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2015 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2019 - PREMIER system, a.s.