Střediska, Zakázky, Činnosti
Informační systém PREMIER podporuje ekonomické a finanční plánování, řízení, kontrolu a sledování nejnižších organizačních jednotek, projektů nebo činností včetně jejich komplexního vyhodnocení.
V systému můžete vést nákladové účetnictví na úrovni zakázek, středisek a dalších tří volitelných doplňkových analýz (stroje, činnosti apod.) ve všech modulech až na úroveň jednotlivých položek. Vše lze pojistit automatickým hlídáním u vámi vybraných účtů. Veškeré přehledy a výkazy pak lze sestavit s filtrem či rozpadem na tyto úrovně s volbou dle dalších parametrů.
- Komplexní podpora vedení zakázek a středisek.
- Až tři další volitelné doplňkové analýzy (auta, stroje, činnost ad.).
- Účtování všech kategorií až na jednotlivé položky v celém systému.
- Sledování všech účtů podle zakázek a středisek a dalších analýz.
- Analýza hospodaření těchto zakázek a středisek do největších podrobností.
- Rozpouštění režií – nepřímých nákladů – volitelné algoritmy.
PREMIER používá více než 4800 firem
4803
klientů, firem a společností
20024
uživatelů nebo licencí
25
let vývoje společnosti
402
klientů Outsourcingu