Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

Technická podpora

SLUŽBY A PODPORA
 
TECHNICKÁ PODPORA
 
IMPLEMENTAČNÍ SLUŽBY
 
ŠKOLENÍ KONZULTACE
 
SPRÁVA IT
 
OUTSOURCING
 

Zákazníkům společnosti Premier system a.s. je poskytován komplexní balík služeb pro zákaznickou podporu, který mohou využít uživatelé aktuálních verzí programu PREMIER system. Služby jim pomáhají k rychlému řešení dotazů k ovládání našeho programu, k řešení problémů s provozem programu, řešení individuálních požadavků na funkcionalitu programu a možnost pravidelné on-line aktualizace programu ve vztahu k novým legislativním změnám a modernizacím (úpravám) programu.


Hot-line - telefonická podpora
Telefonická hotline nabízí uživatelům přímou a kvalifikovanou podporu,

která je k dispozici v pracovní dny od  
8:00 - 17:00

Hot-line:  596 322 901

K dispozici jsou 2 centrální linky telefonické podpory, které přejímají Vaše dotazy, případně přepojují dotazy na vybrané odborníky pro oblast řešeného problému.
Hot-line slouží pro rychlé zodpovězení operativních problémů, tudíž je nezbytné své problémy řešit věcně a rychle, aby prostor měli i další uživatelé.



Email Podpora
Varianta emailového poradenství je nesporně výhodnější, neboť nezávisí na obsazení telefonické hot-line a umožňuje tázanému větší prostor pro vyhodnocení problému a návrh řešení, což vede k výrazné úspoře nákladů na telefonický kontakt zákazníka. I rychlost řešení může být paradoxně rychlejší než u telefonického hot-line, neboť se zde např. nabízí zasílání konkrétních printscreenů z programu, které umožňují zákazníkovi lépe porozumět řešení problému.

E-mail:  podpora@premier.cz


Vzdálená on-line podpora
Významným doplňkem hotline je vzdálená on-line podpora, která pracovníkům hot-line umožňuje se zabezpečeně a rychle připojit vzdáleně k počítači zákazníka, a může tak rychle identifikovat a analyzovat požadavek klienta na hot-line, neboť vidí plochu počítače zákazníka a může tak prověřit efektivně požadavek zákazníka a současně mu ukázat přímo v programu řešení problému.

Spojení proběhne pouze se souhlasem klienta pouhým zadáním číselného kódu, který uživateli předá operátor na hot-line



TeamViewer / Windows XP a vyšší

Při on-line spojení pak může klient snadno ukázat pracovníkovi hot-line svůj problém bez zdlouhavého popisu úkonů a obrazovek a naopak pracovník hot-line snadno zjistí příčinu a může ukázat klientovi postup pro řešení, neboť každý vidí na obrazovce monitoru on-line práci druhého. Odpadá tak zdlouhavá komunikace, identifikace problému klienta, zasílání archivačních záloh a významně se minimalizuje doba řešení či případné nedorozumění. Rovněž vidí uživatel postupy a ovládání zkušeného odborníka, čímž se de facto školí a získává hlubší zkušenosti

Tisk ze vzdáleného serveru jen pro klienty PREMIER Ousourcing
Pro správnou funkcionalitu vzdáleného tisku je nutno si nainstalovat podporu dle verze operačního systému.


Tisk ze vzdálené plochy pro Windows x86 (32bit)
Tisk ze vzdálené plochy pro Windows x64 (64bit)
Nápověda pro tisk ze vzdálené plochy





Co by Vás mohlo zajímat?

Hot-line
On-line podpora
Upgrade
Hromadná školení
Představujeme naše úspešné klienty
 

 

 

 

 
 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Centrála společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 596 322 901
Starobělská 1063/13 E-mail: info@premier.cz
700 30 Ostrava-Zábřeh    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2008 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2017 - PREMIER system, a.s.