Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

Informační systém PREMIER přichází s novou verzí X7

Nová grafika ovládacích prvků programu směrem k modernějšímu designu programu, nové práce s dokumenty, nové automatické funkce a přehled. Dokonalejší funkce napříč moduly, další novinky pro efektivnější práci s programem, rychleji dostupné informace a nové možnosti zlepšující uživatelské prostředí, to vše představuje nová verze Premier X7, která je nyní k dispozici všem uživatelům.
Nová grafika ovládacích prvků
Komplexní změna osobní složky
Další ovládací prvky v celém programu
Nově se horní lišta i osobní složka přizpůsobuje lupě obrazovky
Nová přesná vektorová grafika
Nová ovládací tlačítka pro pořizování dokladů
Nové ikony horní lišty

  
       
Nová práce s Dokumenty a emaily
E-maily z Outlooku se připojují jednoduchou metodou „drag an drop“ (tj. táhni a pusť)
Vložení e-mailu pomocí CTRL+C a CTRL+V
Připojit lze najednou i více označených e-mailů
K dispozici je okamžitý náhled na e-mail
Interaktivně se dá přepnout do samotného e-mailu v Outlooku
Otevřít můžete i přílohu e-mailu
Tisk e-mailu přímo z PREMIERA
Připojení dokumentu metodou „drag an drop“
Vložení souboru pomocí CTRL+C a CTRL+V
Prohlížení dokumentů
Otevření dokumentů přímo z PREMIERA
Možnost uložit dokument i do centrálního úložiště
Tisk dokumentů

  
       
Elektronické neschopenky
Elektronické neschopenky mají přinést od 1. ledna 2020 zjednodušení předávání informací mezi nemocnými, lékaři, Českou správou sociálního zabezpečení a zaměstnavateli. Mění se postup vystavení rozhodnutí o dočasné pracovní neschopnosti a také způsob, jakým se zaměstnavatel dozví o dočasné pracovní neschopnosti svého zaměstnance.

Verze X7 nabízí uživatelům podporu pro řešení El. Neschopenek.

  
       
Další výběr z novinek verze X7
Automatické zasílání upomínek včetně příloh (dlužných faktur)
Nové možnosti volby období ve všech přehledech. Rychlá volba konkrétních měsíců i kvartálu
Dodatečné párování plateb po natažení bankovního výpisu
Hromadná tvorba daňových dokladů k platbě – automatický návrh včetně tvorby
Komplexní řešení pro QR fakturu
Nově možnost propojení modulu API na externí systémy
       
Nová verze obsahuje mnoho dalších nových funkcí a a zlepšení, které můžete společně s průvodním časopisem Journal č. 25 nalézt zde ».
Tato verze bude představovat významný krok zejména směrem k dalšímu zjednodušení a zrychlení práce se systémem, nabídne celou škálu novinek a nových funkcionalit, které ocení uživatelé napříč všemi obory.
 
 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Pobočka společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. 251 614 747
Zdeňka Štěpánka 1774/25 E-mail: info@premier.cz
708 00 Ostrava – Poruba    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2015 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2020 - PREMIER system, a.s.