Zakázky – řízení projektů
PREMIER system nabízí komplexní řešení zakázek-projektů. Podporuje všechny činnosti spojené s řízením zakázek – plánování, realizace, sledování, analýzu a vyhodnocení, přičemž flexibilní a alternativní prostředí informačního systému nabízí využití jakéhokoliv oborového řešení, resp. typu zakázky – projekční činnost, reklamní činnost, montáž, servis a půjčovny, školící a vzdělávací agentury, marketingové společnosti, instalatérství, elektroregulační a měřící činnost, výstava investičních celků ad. jakýkoliv projekt, který je potřeba sledovat nákladově, marketingově a manažersky ve všech aktivitách firmy.

Předmět zakázky, projektu (založení)
- Karta zakázky – na více než 150 různých údajů na kartě, neomezený text, seznam veškerých změn na zakázce s identifikací uživatele a času a původní a nové hodnoty. Přehled veškerých změn se zobrazením původních a nových hodnot.
- Záložky zakázky – centrální přístup a možnost pořizování a editace ve všech agendách informačního systému z jediného místa – karty zakázky.
- Centrální archív – externí dokumenty – možnost připojení externích dokumentů v různých formátech (*xls, *.wrd, autocad ad.), tvoří centrální archiv, možnost zobrazení všech dokumentů z jediného místa (smlouvy, rozpočty, projekty, ad.). Základní nástroj pro ISO, který efektivně a účinně řídí firemní work-flow.
- Dokladové řady – typové rozdělení zakázek v rámci číslování a skupin podle charakteru či jiných parametrů (samostatné číslování).
- Víceúrovňové členění – vytváření stromu pro strukturální členění zakázky dělící se na menší zakázky, tedy stanovení nadřazenosti pro pozdější vyhodnocení (např. vyhodnocení stavby jednotlivého veletržního stánku, ale také komplexní vyhodnocení všech stánků na příslušném veletrhu).
- CRM záznamy – záznamy o jednání s klientem, jeho obsah a výsledek jednání. Všechny záznamy přístupné přímo ze zakázky.
Plánování zakázky, časové harmonogramy
- Finanční plánování – plánování finančních toků (nákladů a výnosů) pro porovnávání se skutečností, rychlá tvorba plánů, možnost přiřazení účtu k řádku plánu.
- Plánování servisních a marketingových úkolů – program obsahuje nástavbu procesní zakázky, který umožňuje kapacitní a časové plánování úkolů se systémem automatického upozorňování. Plánování jednotlivých úkonů a prací zaměstnanců (servismanů).
- Tvorba harmonogramu pro zakázku – harmonogram kapacit, tedy jednotlivých výkonů zaměstnanců, marketingových úkolů, zápůjčky zařízení a technologií.
- Kalendář úkolů – komplexní časový přehled úkolů po jednotlivých dnech pro sledování činnosti a plánování např. servisních výjezdů, jednání ad. provozních a marketingových úkolů.
Realizace zakázky, fakturace zakázky
- Přiřazení zakázky k dokladům – pořizování všech dokladů na zakázku ve všech agendách informačního systému (účetnictví, mzdy, sklady, doprava, finance), plnění dílčích úkolů zaměstnanců, fakturace zakázky, CRM záznamy k zakázce.
- Přenos pořízených dokladů k zakázce do účetnictví – mzdy na zakázkách (automatické rozpuštění sociálního a zdravotního pojištění zaměstnavatele na zakázky dle poměru částky zakázky, skladové pohyby (výdejky), ostatní doklady vstupují přímo (faktury in/out, pokladna, interní doklady ad.).
- CRM záznamy – pořizování dílčích CRM záznamů, které mají vazbu k zakázce (obrázek), přiřazování externích dokumentů k zakázce.
- Automatizovaná fakturace zakázky – možnost automatického přiřazení všeho vyskladněného materiálu a prací na vybrané zakázce na fakturu do jednotlivých položek (důležité pro servisní firmy).
- Kontrola fakturace výkonů – možnost kontroly všech prací na zakázkách na fakturaci, velký význam u servisních firem, které každou položku fakturují (autoservis, elektroservis ad.).
- Rozpouštění nepřímých nákladů – automatizovaný proces rozpouštění nepřímých nákladů do zakázky dle zvolených kritérií (koeficient, poměr cen zakázek, vlastní algoritmus).
Sledování, vyhodnocení zakázky
- Tok zakázky – unikátní možnost přehledu všech dokladů vztahujících se k zakázce s možností zobrazení detailních informací až na položky dokladů, umožňuje také hodnocení podle vybraných sloupců.
- Informace o zakázce – rekapitulace nákladů a výnosů, stavu pohledávek a závazků, a porovnání plánu v jedné obrazovce s možností prokliku na detaily. Možnost určení načítání dokladů přímo z výdejek, bez nutnosti zaúčtování.
- Sledování rozpracovanosti, časového harmonogramu – plnění dílčích úkolů zaměstnanců, průběžný růst nákladů ze všech agend, tvorba opatření dle vývoje, automatizovaná fakturace zakázky, sledování nedokončené výroby.
- Vyhodnocení zakázky – analýza ziskovosti, tvorba mzdových nákladů dle prací na zakázce, rozpouštění nepřímých nákladů, tvorba finančních výkazů na zakázku, porovnání s plánem. Veškeré sestavy v programu umožňují filtraci na zakázku, vybrané zakázky či skupinu zakázek, včetně veškerých manažerských a účetních přehledů.
- Vlastní finanční výkaz – možnost tvorby vlastního výkazu pro vyhodnocení zakázky a porovnání s plánem.
PREMIER používá více než 4800 firem
4803
klientů, firem a společností
20024
uživatelů nebo licencí
26
let vývoje společnosti
402
klientů Outsourcingu