Servis
PREMIER system pokrývá potřeby společností zabývajících se servisem a službami, včetně záručního i pozáručního servisu. Evidence zakázek, obchodních případů, plánování termínů, kategorizace servisních zásahů, plánování úkolů pro techniky, pravidelné smluvní služby, automatické upozorňování na plánované úkoly ad. komfortní funkce pro efektivní pokrytí oboru servis.

Výhody programu pro servisní činnost:
- Komplexní přehled o servisních zakázkách a partnerech.
- Interaktivní sledování veškerých pohybů a dokladů z jednoho místa – karty zakázky.
- Výdej materiálu na zakázku či servis.
- Záznam jednotlivých úkonů na zakázku, včetně vydaného materiálu.
- Strukturální sledování zakázek, včetně stromového členění (nadřazené zakázky).
- Plánování úkolů (na osoby, střediska) , sledování jejich plnění a vývoj zakázky.
- Automatická fakturace, vstup všech výkonů na zakázku do faktury včetně vyskladněného materiálu, hlídání nevyfakturovaných výkonů.
- Nákladové a výnosové vyhodnocení zakázky.
- Centrální elektronický archív – provázání karty zakázky na externí dokumenty – smlouvy, záznam o opravě.
- Dostupná veškerá historie.
- Zpracování mezd na zakázky až na jednotlivé hodiny.
- Reklamace – sledování reklamací, sledování zboží dle sériového čísla.
- Elektronickou evidenci odpracovaného času na zakázce, servisních operací, servisních listů, závad a montážních listů.
PREMIER používá více než 4800 firem
4803
klientů, firem a společností
20024
uživatelů nebo licencí
26
let vývoje společnosti
402
klientů Outsourcingu