Sklad – Prodej
Modul Prodej podporuje kompletní obchodní proces od vystavení nabídky přes objednávku až po finální fakturaci či pokladní prodej včetně expedice a podrobného marketingového vyhodnocení prodeje.
Celý systém lze uživatelsky přizpůsobit uživateli na míru jeho požadavkům na obchodní politiku a způsob prodeje, ať už velkoobchodu či maloobchodu. Svými funkcemi a kontrolním mechanismem vám program nabídne jistotu kontroly výhodnosti vašeho obchodování.
- Hromadná realizace objednávek, rezervace a potvrzení termínů.
- Automatická tvorba faktur, daňových dokladů a paragonů, hromadná fakturace.
- Plná podpora EET, spotřební daně propojení s pokladními systémy, platebními terminály, fiskálními moduly, váhami, dotykovými displeji.
- Využití čteček čárových kódů – offline, online – volby čtecího zařízení.
- Komplexní řešení pro E-shop, EDI.
- Plná podpora cizích měn, zákaznické ceníky, věrnostní systém, dárkové poukazy.
- Neomezená tvorba cen a slev s ukládáním historie.
- Marketingové a statistické přehledy pro podrobnou analýzu prodejů a vyhodnocování objednávek, prodeje, marží, trendů a jednotlivých partnerů či skupin.
Cenotvorba
Program nabízí téměř neomezené možnosti pro důmyslnou definici prodejních cen a slev. Ceny lze nastavovat z karty partnera, sladové karty či v modulu zákaznických ceníků. Program umožňuje stanovovat pevné ceny, termínově omezené ceny (akce), prodejní ceny se také mohou automaticky propočítávat z nákupních cen.
Taktéž na poli slev jsou dostupné nepřeberné možnosti včetně automatického přiřazení vyšší platné slevy. Podmínky pro přiřazení slevy můžete definovat jak individuálně, tak pro skupiny odběratelů a skladových karet, dle dosaženého obratu, možnost využití množstevních slev či věrnostního systému.
Například …
Přehledy
- 20 základních přehledů, modifikovatelných podle celé řady kritérií (období, výběr skladu, odběratele, skladové karty, sortimentu) nejrůznější kritéria pro datové řazení sestav, grafické zobrazení, marketingové informace. Export všech přehledů do formátu MS Excel.
- Prodej – přehledy pro podrobnou analýzu prodejních zásob, přehled pro porovnání nákupních a prodejních cen, všeobecný přehled (sledování dle druhu pohybu), vývoj poptávek a prodejů, výhledové plnění objednávek.
- Marketingové a statistické přehledy – nadstandardní přehledy s přehledem o nejprodávanějších položkách a jejich procentuálním podílu na celkovém prodeji firmy, vyhodnocení nejčastějších zákazníků a nejčastěji prodávaných položek – tzv. spotřební koše dle počtu prodejů, tržeb za jeden prodej, dle sortimentu, – vše s filtrací na sklad, partnera, skladovou kartu atd.