Homepage PREMIER system
SK   EN
 
   

Návrhář manažerských výkazů

Dokonalý přehled o aktuálním průběhu zakázek či projektů je pro majitele firem a manažery téměř nezbytnost. Nároky a požadavky na takové přehledy jsou s každou firmou velmi individuální, proto společnost Premier system a.s. vyvinula nový moderní nástroj pro tvorbu definovatelných výkazů.
„Návrhář managerských sestav“, jehož variabilita a jednoduchost je tak komfortní, že jej mohou tvořit běžní uživatelé, bez jakékoliv znalosti programování. Nyní si každý může vytvořit finanční výkazy dle vlastních potřeb a požadavků.

CO ZÍSKÁTE V TOMTO MODULU
Možnost definovat neomezené množství přehledů
Zpracovat výkaz s rozvržením sloupců dle měsíců, roků, zakázek nebo středisek (výkaz může mít až 216 vypočtených sloupců)
Všechny údaje jsou interaktivní, tj. že po dvojkliku myši se zobrazí detaily dané buňky
V přehledu je k dispozici horizontální graf, kde můžete přehledně sledovat vývoj jednotlivých řádků přehledu
Možnost vertikálního rozpadu na zakázky nebo střediska, tj. že se zobrazí pod sebou výkazy zpracované za vybraná střediska nebo zakázky
Možnost zařazení do úloh E-agenta. Přehled pak bude ve stanovený čas automaticky doručen vybraným uživatelům v PDF nebo XLS formátu
Přehled si můžete definovat snadno sami, popř. Vám s ním pomůže náš pracovník

  
       
DEFINOVATELNÉ VÝKAZY
Tento nový Návrhář přehledů a definovatelných výkazů jsme vyvinuli ve spolupráci s novým uživatelem programu PREMIER system.

Nový návrhář disponuje neomezenými možnostmi uživatelského výběru a čerpání účetních dat a filtrace, vytváření libovolných počtu řádků a mezisoučtů, nabízí typové rozdělení (měsíc, rok, zakázky, střediska, atd.), barevné ozna¬čení skupiny dat výkazu a další funkce. Jednotlivé záznamy jsou navíc interaktivní – po jejich rozkliknutí se uživatel dostane k detailům o jejich vzniku z hlavní knihy. To jsou mimořádné vlastnosti, které dělají tento modul mimořádně komfortním a nadstandardním pomocníkem v manažerském řízení firmy. Ve spojení s funkcí E-agenta je v nabízené ceně bezkonkurenční.

Od vybraných klientů, kteří výkazy testovali v praxi, jsme zaznamenali nadšené reakce a ocenění komfortu a užitku tohoto návrháře. Věříme, že nový modul vzbudí zájem u mnoha klientů. Nyní máte možnost si tyto výkazy zakoupit v mimořádné akci (více na následující straně).

Díky novým modulům jsme jen potvrdili dynamický vývoj našeho informačního systému Premier, který se takto stává jedním z nejuniverzálnějších a nejkomplexnějších produktů na trhu ČR a SR.

 
 
 
Sídlo společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. +420 251 614 747
Saturnova 1/1197 Fax: +420 245 005 578
104 00 Praha-Uhříněves E-mail: info@premier.cz
 
 
       
 
 
Pobočka společnosti
PREMIER system, a.s. Tel.:. 251 614 747
Zdeňka Štěpánka 1774/25 E-mail: info@premier.cz
708 00 Ostrava – Poruba    
 
PREMIER system a.s. získal certifikát Microsoft Gold Certified Partner. Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft. Procesy ve společnosti PREMIER system splňují přísná pravidla dle normy pro jakost ISO 9001:2015 Politika kvality PREMIER system dle normy ISO 9001:2015 Zpráva nezávislého auditora o auditu programového vybavení pro podvojné účetnictví Produkty PREMIER system jsou kompatibilní s Windows 10 Retina support - Podpora displejů s nejvyšším rozlišením až po 8K
 
Copyright © 2024 - PREMIER system, a.s.