Novinka – Automatické účtování časového rozlišení

Vážíme si práce účetních a naší snahou je co nejvíce jim usnadnit jejich nelehkou práci. Proto jsme pro ně připravili novinku, systém automatického rozúčtování nákladů příštích období, namísto pracného pořizování jednotlivých dokladů a rozpočtování částek na konkrétní období.

Automatické rozúčtování nákladů příštích období

Nejen pro potřeby účetních firem přinášíme novinku v automatickém rozúčtování nákladů příštích období.

  • Přesné sledování měsíčního výsledku hospodaření.
  • Rozpuštění přímo z přijaté faktury.
  • Jednoduché nastavení.
  • Rozpočet na měsíční náklady.
  • Automatické rozúčtování měsíčních nákladů do interních dokladů.
  • Vazby na přijatou fakturu včetně vnitřního vyrovnání.
  • Dialog pro přizpůsobení zápisů včetně možnosti přiřazení jednotlivým střediskům, zakázkám či doplňkovým analýzám.
  • Volba dne účtování a struktury číslování.
  • Program respektuje přístupová práva.

Novinka je k dispozici všem uživatelům program PREMIER Smart a PREMIER Enterprise.

Podrobný postup tvorby dokladů najdete v naší podpoře zde.